torsdag 12 mars 2009





Lägger till två nya länkar till min Bra Skit-lista. Det är hårkreatören & DJ-drottningen Johanna Knutssons två bloggar MorrisLess & Lifeloving. MoorrisLess är förresten en utmärkt blogg för alla er där ute som är trötta på er nuvarande frippa (OCH ett utmärkt bevis på Johannas talang) .


I'm adding two new links to my Bra Skit (Good Shit) list. It's hair artist & DJ extraordinaire Johanna Knutsson's two blogs MorrisLess & Lifeloveing. MorrisLess is by the way a excellent blog for all the people out there who's fed up with their current hairdos (AND a excellent display of Johannas talant).

2 kommentarer:

Johanna sa...

herregud, det var det finaste nån någonsin gjort tror jag! Tusen tack, jag glömde ju bort att lägga till dig samma sekund som jag sa att jag skulle göra det. Det var inte av ondo..Åtgärdas genast
Tusen tack! //Johanna

Anonym sa...

du er tuggad. taggad menar jag. på min blog.