söndag 27 september 2009

välfärden


Gjorde en retroinspirerad logga för den nyöppnade lunchrestaurangen Välfärden i Malmö. Här kan ni se alla de olika färgkombinationerna & exempel i bara svart/vit. Riktigt kul logga att göra som gick igenom ganska många förändringar innan jag slog huvudet på spiken.

A retro inspired logotype for the newly opened Välfärden (Welfare) lunch restaurant i Malmö.
Here you can se all the different possible color combinations and the all black/white examples. A real fun logo to do that went trough a lot of different stages before hitting the spot.

3 kommentarer:

emma sa...

den är så jääävla fin mathias!! fan du är så anpassningsbar och jag blir helt gl'a! precis just nu kom jag hem från att ha kört våran biiiiiil för första gången ensam hem från småland, jag är helt slut och solen lyser in genom mina fönster. och så detta. detta. hurra! min favvis är den på toppen. :)
/jean d'arc

by Stfn sa...

Skitfint!

madelene sa...

tack för tipsen! Men det blev faktiskt Pretty Woman till slut :D